Thursday, July 23, 2009

Genting Highlands


1st time aku ke Tanah Tinggi Genting..BEST..,
mmg dah plan awal, isteri yang susah payah..
booking bilik, cari info, cari org yg nak ikut..
Thanx a lot Ayang..

Niat kami mmg utk bagi Putera kami berseronok,
dia mmg minat sgt kt mesin2 berenjin ni..
Tapi (keretapi), Car (kereta), BangBang (kapal terbang)..etc..
so,mmg sesuai sgt kami bawak ke Genting..
dgn harapan dia akan puas naik seme kenderaan2 tu..

mmg jangkaan kami tepat..
sampai2 je..belum sempat chcek in,dah nangis2..xcited nak naik Tapi
semua dia nak naik..berulang kali...klu buleh..
terpksa kami layankan..walaupn hajat kami utk luangkan masa juga
keseronokan kami..heheh..Anything for you, Danish..

Overall, mmg enjoy gler kami kt sana..
Roller coaster yg pelbagai jenis..solero..etc..
mmg pengalaman yg menarik utk kami...
mmg lupa semua stress yg ada..

Dgn berjayanya percutian kami ni,..
mmg kami menyimpan harapan utk luangkan masa sekurang2nya..
setahun 2-3 kali ke..utk bercuti ke mana2 utk berseronok bersama Putera kami..
maybe..pasni, Cameron Highlands, Sunway,..pulau2 ke..
kami cuba susun jadual kami..demi kebahagian keluarga..Amin..

See ya Genting..

3 comments:

O J O L A L Y said...

hehe..danish yg comel..becok..ceriwis..geram sesangat....

Nuar said...

tak kan 2,3 taun lagi danish sorang jer kot.. Tak der penambahan ker abg opes?

mrsrafiq said...

syiok nye cuti..i wil folow u~~ heheh..tp kite da g genting 2 kali da..nk g pulau la..pas kawen la tp ;p